2014/07/25

Liebster Award vándordíjat kapott a Feng Shui Inspirációk Blog!

Liebster Award vándordíjat kapott a Feng Shui Inspirációk blogom !
Köszönöm Pethő Orsinak, aki a   http://lifegarden.hu/csaladoknak/  szerzője, 
és szívmelengető szavakkal adta tovább nekem a díjat! Megtiszteltetés számomra ! 


Mivel nem sokat tudtam a díjról, ezért kicsit tájékozódnom kellett,
mielőtt tovább adom.
Ez a vándordíj bloggerek és bloggerinák között vándorol, 
egymás munkáját ezáltal elismerve és népszerűsítve,segítve.
Aki megkapja a díjat,a saját oldalán linkkel jelöli,akitől kapta, válaszolnia kell a kapott kérdésekre,mielőtt azt tovább adná az ő jelöltjeinek,
akik szintén kapnak további kérdéseket :))

A kérdések,amiket Orsi  feltett nekem: 
1.Mi volt az első gondolatod, amikor megtudtad, hogy hozzád is eljutott ez a vándordíj?
 - Meglepődtem,mit keresek én a történetben. 

2.És a második?
Egy mosoly...

3.Akkor is írnál blogot, ha fizetést kapnál érte?
Nem tudom, az a helyzet, hogy ez nekem 'muszájból' sosem sikerül, csak ha spontán módon, belülről jön az ihlet. Van két másik blogom is, 'A lélek ébredését' már 2010-óta szerkesztem, és egyszer azt  írta nekem egy olvasóm, mikor hosszabb időre elhanyagoltam az írást, hogy abba ne hagyjam, mert reggeli közben mindig a blogomból olvas fel a férjének ... hát lehet ennek ellenállni? Szóval végül is munka lett belőle, a fizetségem meg a meleg szavú levelek, amiket kapok, ami többet ér minden pénznél. Tehát, ha így vesszük, most is kapok érte fizetést! 

4.Milyen elismeréssel lennél elégedett?
- Már elégedett vagyok! 

5.Honnan merítesz ihletet? 
- Az életből, az  érzésből, amit  éppen átélek,megélek ... ami kikívánkozik belőlem...



Az én jelöltjeim,akiknek szeretném tovább adni a díjat:
Bajusz  Csabának, aki a   http://www.photowithoutwords.blogspot.hu/   blog szerzője.
Szeretem Csaba képeit,élet ízűek, másfajta szemszögből közelíti meg a világot. 

Manitának, aki a   http://nevedbenasorsod.hu/ blog szerzője, rendíthetetlen hittel és kitartással megy az  úton előre! Jégeső,hóvihar nem akadály számára! 

Bender Máté,  http://ahogyavilag.blogspot.hu/  blog szerzője,
aki egy nagyon érzékeny lelkű ,és tehetséges író, költő, és ezúton szeretném Őt ösztönözni, hogy írjon! 


A kérdéseim számotokra:

1. Mi az a három dolog,ami boldoggá tesz az életben? 
2. Miért ezt a címet adtad a blogodnak?
3. Tapasztaltad -e már a láthatatlan, megfoghatatlant? 
4. Mit tennél azért,hogy a Földön ne legyen több háború? 
5. Milyen gyakran nézel fel az égre? 


Fáczányi Dóri 
Bach virágterapeuta, Feng-Shui lakberendező
Feng shui tanácsadás, lakberendezés,harmonizálás, színtanácsadás,
tértisztítás,Bach-virágterápia
Információ: faczanyi@gmail.com, időpont egyeztetés: +36/30-8232-440