TEN - tanítás



"Szeretnék kérdezni valamit
Tud engem valaki manipulálni? Létezik ez?
Olyan dolgokat csinálnék, pl.:amit nem akarok, vagy nem is tudom, hogy csinálom. 
Manipulációval el tudja-e érni, hogy megtegyem amit kér?

TEN: Persze

TE: Ez ellen lehet valamit tenni? Hogyan lehet azt észrevenni,
hogy manipuláció alatt állok?

TEN: A tudatosság fénye az, ami világossá tesz mindent.
A manipuláció hazugságokon alapszik, nem létező dolgokból áll.
Olyan mint a sötétség.
A sötétség ellen nem győzhetsz! Mert nem létezik.

TE: De hogy védhetem meg magam?

TEN: Nem létező dolgot nem lehet legyőzni.
A sötétség nem létezik, az a fény hiánya. Nem szabad ellene harcolni.
Magasabbról szemlélve lehet megoldani ezt.
Az, aki manipulál, azzal lélekben egyek vagytok.
Szólítsd meg őt magát, az önvalóját. Egy magasabb tudati szinten oldódik meg a dolog.
Most tanácsot akartam írni, mit csinálj, de az már szerep lenne.

TE: Átkot tud rám küldeni?

TEN: Rád igen, ha Te azonosítod magad a gondolati éneddel, az egóddal.
De aki vagy, az hogyan sérülne? A fény hogyan sérülne a hamis gondolatoktól?
Szerinted a fényt legyőzte már egyszeris a sötétség?

TE: Igen, mindig

TEN: Gondolj bele! SOHA.
A sötétség az maga a fény, illetve annak a hiánya.
Csak a fény-, csak te vagy. Amiről beszélsz, az csak a fejedben lévő zavar.

TE: Lehet. Csak nem szeretném, ha ártana nekem a féltékenységével.

TEN: Felesleges volt beszélnünk.
Bocs, nem tudtam átadni, amit akartam.

Te: De, igen átadtad, értelek.

TEN: Csak az egódnak árthat.
Te egy senki vagy! Most, hogy senki lettél már nem árthat, ugye?

TE: Nem. Ez jó!

TEN: Amikor senkivé válsz, akkor leszel önmagad.
Ten-magad.

SENKI--------S-ÉN-KI
tehát: S---(ÉS)  ÉN KI

Előtör belülről az önvalód.
Már az egó sem akadályozhatja meg, mert eltűnt.
Egyébként egyre többen fognak támadni, hogy értsd meg, hogy SENKI vagy!
 ….és akkor kiderül, hogy te vagy a minden,

MIND-ÉN-ség
A mindenség"