Ébredjünk együtt


Ez a blog hirtelen elhatározásból jött létre, talán azért, hogy írjak...pár éve azt mondta nekem egy Tarot Mester: - " Neked írnod kell! A neved is ezt üzeni, nem látod? "
DÓRI - ÍROD ...mosolyogtam, és elgondolkoztam...nem először hallottam erről... jó, de miről és kinek?
"Majd érezni fogod a hívó szót", mondták...így hát nem törődtem túl sokat vele. De most, az újév harmadik napján éreztem valamit...és megszületett ez a blog. Nem lesz tudományos, nem lesz szakmai, olyan Dóris lesz. Mindenről, mindenkinek...
Megosztom veletek az érzéseket, tapasztalásokat, azt, amit biztos sokan éreznek velem együtt a lélek ébredésének idején! Lesz, akinek nem jelent majd semmit, -bár ők talán sose fogják látni ezt a blogot-, lesz, akinek igazolásul szolgál majd, és lesz, akinek felismerések jönnek és rácsodálkozások... ébredjünk együtt a közelgő szép időkre... ez az ébredés nem másra lesz, mint a szeretetre!
Így hát hívlak az útra, ébredjünk együtt!
Köszönöm a lehetőséget, hogy írhatok, és boldogság, ha tetszik!