Életérzés



Voltál már úgy, hogy szerelmes lettél egy Életérzésbe? 
...én a táncba lettem szerelmes pár évvel ezelőtt …

A latin táncok világába, a Kubai Salsába és az Argentin Tangóba. Amikor az első lépéseket láttam, és magam is megtettem, belebizseregtem! Amikor a táncpartnerem bele nézett a szemembe, és azt mondta: - Itt most én vagyok a Főnök! Én a Férfi, Te a Nő, és neked egyetlen dolgod van, bízd rám magad és élvezd a tánc örömét! Éreztem az energia áramlását kettőnk között, azt,hogy mágnesként vonzotta a tekintete az enyémet. Akkor értettem meg, hogy többről van szó, mint egy sima táncról, ezek a táncok a női energiába való beavatást szolgálják! Megbízol a partneredben, rábízod magad a férfira, aki a karjaiban tart. Ahogy a táncban történik, ugyan így kéne az életbe is működnie a kapcsolatoknak egy férfi és egy nő között. Persze, ha mindenki tudja a feladatát, és vállalja a szerepét... A táncban benne van a bizalom, a szenvedély, a tűz, az érzékiség, minden, ami egy kapcsolatot is megtart és felemel, de ehhez két ember kell!

A következő idézet a Tangókönyvből származik:
„ Az első lépés a férfié: a tisztelet. Sosem lehet enélkül átölelni és táncolni vele. A nő részéről a válasz a bizalom, ami nélkül a nő nem tudja követni a férfit. Bízni valakiben nem könnyű feladat, de egy nőnek mindig így kell döntenie.
A férfi második lépése a felelősség. Minden pillanat a férfi felelőssége, mindenről Ő dönt, így hibát is csak ő követhet el. Az a szerepe, hogy a partnere gondtalan és boldog legyen. 
A nő válasza erre az odaadás. Hagyja, hogy a partnere vigyázzon rá.” 
Kinek támadt kedve táncolni?