Az légy, aki vagy!


Namaste! Meghajlok a benned lévő Isten előtt!

Minden az, ami.
A valóság nem olyan, amilyennek nekem megfelelne.
Nem olyan, amilyennek lennie kellene.
Nem olyan, amilyennek mondták, hogy majd lesz.
Nem olyan, mint volt. Nem olyan, mint holnap lesz.
A rajtam kívül eső valóság olyan, amilyen.

Én az vagyok, aki vagyok.
Én nem az vagyok, aki lenni szeretnék.
Nem az vagyok, akinek lennem kellene.
Nem az vagyok, akinek a mamám szerette volna, hogy legyek.
Nem is az, aki voltam.
Én az vagyok, aki vagyok.

Te...az vagy, aki vagy.
Te nem az vagy, aki nekem kell, hogy legyél.
Te nem az vagy, aki voltál.
Te nem olyan vagy, ahogyan nekem megfelel.
Te nem olyan vagy, amilyennek én szeretnélek.
Te olyan vagy, amilyen vagy.


Az igazi szeretet az az érdek nélkül vállalt feladat, 
amikor teret teremtünk a másiknak ahhoz, hogy az lehessen, aki. 
A kezdete és kiindulópontja minden felnőtt emberi kapcsolatnak. 
Akkor valósul meg, ha elfogadlak olyannak, amilyen vagy, és érzékelem, 
hogy te is elfogadsz olyannak, amilyen vagyok.